Çocuk Eğitimleri Komisyonumuz bünyesinde sürdürülen “Öğretmen Atölyeleri” programı, yeni dönemde de tüm hızıyla devam ediyor. 4-7 Şubat tarihlerinde düzenlenen “2021 Bahar Dönemi Öğretmen Atölyeleri” dört gün boyunca altı farklı atölye çalışması ile gerçekleştirildi.
Sahada görülen ihtiyaç üzerine üretime önem veren, yenilikçi, bilgi, beceri, vizyon kazandıran atölye çalışmaları, yaşanan pandemi salgını nedeniyle dijital platforma aktarılarak sürdürülüyor. Yurtdışı ve yurtiçinden yoğun başvuruların olduğu atölye programı, ilkokul ve ortaokulda görev yapan öğretmenler ve öğretmen adaylarına yönelik gerçekleştirildi. Alanında uzman eğitimciler tarafından düzenlenen altı farklı atölye eğitimleri, dört günde iki ders şeklinde yapıldı.
“Online eğitimde mesleki gelişim”
Sahada görev alan öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının, online eğitim sürecinde mesleki gelişimlerine katkı sunmayı, katılımcıların özgün ve nitelikli çalışmalar yapabilecek düzeyde fikir ve beceriler kazanmasını amaçlandığı atölye programı, “Din Eğitiminde Teknolojik Uygulamalar”, “Kur’an-ı Kerim Eğitimi Nasıl Olmalıdır”, “Dini Bilgiler Öğretimi Nasıl Olmalıdır”, “Eğitimde Bir Materyal Türü: Resfebe”, “Din Eğitiminde Nitelikli Soru Hazırlama”, “Ders Anlatımında Alternatif Yöntemler” konu başlıkları ele alındı.