Atölye çalışması, alternatif ölçme
yöntemlerinin dini derslerdeki kullanımı üzerine gerçekleştirilecektir.
Atölyede, çoktan seçmeli soruların taksonomi düzeylerine göre hazırlanma
örnekleri paylaşılacaktır. Çoktan seçmeli sorularla beraber yapılandırılmış
grid, dallanmış ağaç gibi alternatif ölçme yöntemlerine yönelik örnek çalışmalar
yapılacaktır.
Atölyenin Hedefi
- Alternatif ölçme ve değerlendirme yöntemlerini tanımak,
- Alternatif ölçme ve değerlendirme yöntemleriyle dersi zenginleştirerek keyifli hale getirmek,
- Çoktan seçmeli soruları taksonomi düzeylerine göre hazırlayarak soruların niteliğini arttırmaktır.
Kayıt İçin Tıklayınız...
Sedat Özgür Kimdir?
1980 yılında Malkara’da doğdu. Ortaokul ve
liseyi Malkara İHL’de tamamladı. 2003 yılında Marmara Üniversitesi İlahiyat
Fakültesi’nden mezun oldu. Yaklaşık 8 yıl özel okullarda ve devlet okullarında
Din Kültürü ve Ahlâk Bilgisi öğretmeni olarak çalıştı. Hâlen meslek dersleri öğretmeni
olarak görev yapmaktadır. Evli ve 2 çocuk babasıdır.