Atölye çalışması, alternatif ölçme yöntemlerinin dini derslerdeki kullanımı üzerine gerçekleştirilecektir. Atölyede, çoktan seçmeli soruların taksonomi düzeylerine göre hazırlanma örnekleri paylaşılacaktır. Çoktan seçmeli sorularla beraber yapılandırılmış grid, dallanmış ağaç gibi alternatif ölçme yöntemlerine yönelik örnek çalışmalar yapılacaktır.
ATÖLYENİN HEDEFİ
- Alternatif ölçme ve değerlendirme yöntemlerini tanımak,
- Alternatif ölçme ve değerlendirme yöntemleriyle dersi zenginleştirerek keyifli hale getirmek,
- Çoktan seçmeli soruları taksonomi düzeylerine göre hazırlayarak soruların niteliğini arttırmaktır.
Atölye'ye KATILIM BAŞVURUSU için tıklayınız..
Sedat Özgür Kimdir?
1980 yılında Malkara’da doğdu. Ortaokul ve liseyi Malkara İHL’de tamamladı. 2003 yılında Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi’nden mezun oldu. Yaklaşık 8 yıl özel okullarda ve devlet okullarında Din Kültürü ve Ahlâk Bilgisi öğretmeni olarak çalıştı. Hâlen meslek dersleri öğretmeni olarak görev yapmaktadır. Evli ve 2 çocuk babasıdır.