Çocuklarla gerçekleştirilen değerler eğitimi çalışmalarında felsefe uygulamalarından ne şekilde yararlanılabileceği üzerine bir çalışma olacaktır. Eğitimde felsefi metod olarak sokratik yöntem ve özellikle günümüzde dünyada yaygınlık kazanan P4C yönteminin değerler eğitimindeki yeri ve ne şekilde tasarlanabileceği kritik edilecektir. Bu kritik öncesi, eğitim yöntemlerinde P4C’nin tanımı ve metodun  nasıl uygulandığı anlatılacaktır. Uygulama örneğiyle ile çalışma sonlandırılacaktır.

Katılım herkese açık olup ücretsizdir.

Yıldız Kulkul Kimdir?

2015 yılında İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi’nde felsefe bölümünden mezun olmuştur.  2016- 2017 yılları arasında Boğaziçi Üniversitesi  “Çocuklar için Felsefe” eğitim programını tamamlamıştır. 2016 yılından beri  çeşitli kurumlarda çocuklara felsefe atölye uygulamaları yapmakla birlikte yetişkinlere bu alanda eğitmen eğitimleri vermektedir.  İbn Haldun Üniversitesi’nde Eğitim Kurumları İşletmeciği Yüksek Lisans programında eğitiminde devam ederken, yine aynı üniversitenin  Müfredat Geliştirme Merkezinde proje asistanlığı yapmaktadır.