Sözlü kültür öğeleri olan hikâye, masal, kıssa ve menkıbenin değerler eğitimindeki önemi ve örnekleri atölye katılımcıları ile paylaşılacak ve örnek masal anlatımıyla değerler eğitimi uygulaması yapılacaktır. Atölyenin amacı, katılımcıların eğitimde ilk ve etkili yöntemlerden biri olan anlatıcılığın gücünü fark etmeleridir.

ATÖLYENİN HEDEFİ

  • Din eğitiminde sözlü kültürden faydalanabilme noktasında farkındalık oluşturmak,
  • Eğitimde sözlü kültür öğelerinin aktif bir şekilde kullanılmasını sağlamak,
  • Anlatıcılık sanatını ve sözlü kültür varlığını edebi olarak sunmak,
  • Eğitimde sözlü kültür öğelerinin aktif bir şekilde kullanılmasını sağlamaktır.

Atölye'ye KATILIM BAŞVURUSU için tıklayınız..


Dursun Ali Emecen Kimdir?

1987 yılında Giresun’da doğdu. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji bölümünden 2009 yılında mezun oldu. Eğitimde bir yöntem olarak masal, drama, hikâye, kıssa ve oyunlar ile ilgili birçok sempozyum, zirve ve kurumda sunum yapan Emecen, çeşitli eğitimler verdi. Hâlen özel bir eğitim kurumunda drama lideri ve masal anlatıcısı olarak görev yapmaktadır.

Ekip

Dursunali Emecan

Dursunali Emecan